Qué é a
avaliación-reválida de 3º de primaria?
·
Establécese na LOMCE, no artigo
20.3 dicindo que os centros docentes realizarán unha avaliación individualizada
a todo o alumnado ao rematar 3º de primaria, segundo dispoñan as Administracións educativas, na que se
comprobará o grao de adquisición de competencias en comunicación lingüística e
da competencia matemática
·
En
Galicia regúlase na resolución do 24 abril de 2015 que establece:
o
Que as probas serán o 27 e 28 de
maio en todos os centros educativos galegos, públicos, privados e concertados.
o
Que se creará unha comisión de
coordinación formada polo director-a, o xefe-a de estudos, o orientador-a e un
titor-a de terceiro curso que:
§
Informará á comunidade educativa
sobre o sentido e finalidade desta proba.
§
Planificará o seu desenvolvemento.
§
Seleccionará os mestres e mestras
responsables da aplicación e corrección da proba.
o
Na proba haberá cadernos de
alumnado para cada competencia avaliable, e cuestionarios de contexto para o
profesorado, dirección do centro, alumnado e familias
o
Aplicarán as probas mestres-as que
lles dean clases aos nenos-as avaliados, pero que non lles impartan nin lingua
galega ou castelá, nin matemáticas; ou sexa, os de música, inglés ou educación
física (os de relixión non, porque non lles dan clases a todos-as). Se non é
posible, a comisión decidirá outros nomeamentos.
o
Corrixirán as probas mestres-as que
dean clases de lingua ou matemáticas, pero que non lles dean clases aos
nenos-as avaliados. Se non é posible, a comisión decidirá outros nomeamentos.
o
As probas estarán corrixidas e gravadas
o 5 de xuño.
·
Alumnado
NEAE
o
Con carácter xeral fará a mesma
proba que o resto do alumnado, “adaptando as condicións ás súas necesidades”,
adaptando tempos e formatos e facilitándolles medios materiais e axudas
técnicas.
o
O alumnado que leve menos dun ano
escolarizado en Galicia e que careza de competencia lingüística abonda, contará
con asesoramento, pero os seus resultados non computarán para o cálculo dos
datos globais..
o
O alumnado que teña adaptación
curricular avaliarase de acordo con esa adaptación, e os seus resultados non
computarán para o cálculo dos datos globais.
o
As adaptacións anteriores terá que
facelas o titor-a, o orientador-a , e os PT e AL.
·
Informes
o
Os centros obterán un informe de
resultados de cada alumno-a con información sobre as destrezas e competencias
avaliadas; e tamén un informe do centro sobre os resultados de centro e de
grupo.
o
O titor-a deberá informar ás
familias dos resultados.
·
Datos
de carácter persoal
o
Os datos de carácter persoal
estarán nun ficheiro custodiado pola Secretaría Xeral Técnica da Consellería de
Educación.
o
As familias terán o dereito de
acceso, rectificación, cancelación e oposición a que se conserven eses datos.
·
Análise
de resultados
o
Os centros educativos farán unha
análise de resultados nos seus órganos colexiados (claustro e consello
escolar), establecendo accións de mellora dos resultados obtidos, que serán
incorporadas na programación xeral anual.
No hay comentarios:
Publicar un comentario