27 de mayo de 2015

QUÉ É A AVALIACIÓN-REVALIDA DE 3º DE PRIMARIA?

Qué é a avaliación-reválida de 3º de primaria?
·       Establécese na LOMCE, no artigo 20.3 dicindo que os centros docentes realizarán unha avaliación individualizada a todo o alumnado ao rematar 3º de primaria, segundo dispoñan as Administracións educativas, na que se comprobará o grao de adquisición de competencias en comunicación lingüística e da competencia matemática
·       En Galicia regúlase na resolución do 24 abril de 2015 que establece:
o    Que as probas serán o 27 e 28 de maio en todos os centros educativos galegos, públicos, privados e concertados.
o    Que se creará unha comisión de coordinación formada polo director-a, o xefe-a de estudos, o orientador-a e un titor-a de terceiro curso que:
§  Informará á comunidade educativa sobre o sentido e finalidade desta proba.
§  Planificará o seu desenvolvemento.
§  Seleccionará os mestres e mestras responsables da aplicación e corrección da proba.
o    Na proba haberá cadernos de alumnado para cada competencia avaliable, e cuestionarios de contexto para o profesorado, dirección do centro, alumnado e familias
o    Aplicarán as probas mestres-as que lles dean clases aos nenos-as avaliados, pero que non lles impartan nin lingua galega ou castelá, nin matemáticas; ou sexa, os de música, inglés ou educación física (os de relixión non, porque non lles dan clases a todos-as). Se non é posible, a comisión decidirá outros nomeamentos.
o    Corrixirán as probas mestres-as que dean clases de lingua ou matemáticas, pero que non lles dean clases aos nenos-as avaliados. Se non é posible, a comisión decidirá outros nomeamentos.
o    As probas estarán corrixidas e gravadas o 5 de xuño.
·       Alumnado NEAE
o    Con carácter xeral fará a mesma proba que o resto do alumnado, “adaptando as condicións ás súas necesidades”, adaptando tempos e formatos e facilitándolles medios materiais e axudas técnicas.
o    O alumnado que leve menos dun ano escolarizado en Galicia e que careza de competencia lingüística abonda, contará con asesoramento, pero os seus resultados non computarán para o cálculo dos datos globais..
o    O alumnado que teña adaptación curricular avaliarase de acordo con esa adaptación, e os seus resultados non computarán para o cálculo dos datos globais.
o    As adaptacións anteriores terá que facelas o titor-a, o orientador-a , e os PT e AL.
·       Informes
o    Os centros obterán un informe de resultados de cada alumno-a con información sobre as destrezas e competencias avaliadas; e tamén un informe do centro sobre os resultados de centro e de grupo.
o    O titor-a deberá informar ás familias dos resultados.
·       Datos de carácter persoal
o    Os datos de carácter persoal estarán nun ficheiro custodiado pola Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación.
o    As familias terán o dereito de acceso, rectificación, cancelación e oposición a que se conserven eses datos.
·       Análise de resultados

o    Os centros educativos farán unha análise de resultados nos seus órganos colexiados (claustro e consello escolar), establecendo accións de mellora dos resultados obtidos, que serán incorporadas na programación xeral anual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Creative Commons License
Este trabajo está licenciado bajo Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
.